سرنوشت

یک سالو نیمه که زیر یه سقف مشترکیم ... راستی عشق مث آب اگه یه جا بمونه می گنده؟؟

سرنوشت

یک سالو نیمه که زیر یه سقف مشترکیم ... راستی عشق مث آب اگه یه جا بمونه می گنده؟؟

تپلی

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۲۵ ب.ظ

چند روزه سرماخوردم و خونه نشین هستم!!

امروز حالم بهتر شده!!


همسرجان کلی مراقب کردند تا حالم به اینجا رسید!!

و دو ساعت پیش دلم بستنی خواست!!

و دعوت بستنی داخل فریزر را اجابت کردم!

اول گفتم فقط یه کمی می خورم!!

بعد گفتم گلوم که خوبه !! بستنیشم زیاد سرد نیست!!

اوووووم

خوردمش!!

خدارو شکر که مادرم + همسرجان اینجا رو نمی خوانند!!

  • وح یده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی