سرنوشت

یک سالو نیمه که زیر یه سقف مشترکیم ... راستی عشق مث آب اگه یه جا بمونه می گنده؟؟

سرنوشت

یک سالو نیمه که زیر یه سقف مشترکیم ... راستی عشق مث آب اگه یه جا بمونه می گنده؟؟

سلام

يكشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۱۴ ب.ظ

بنام خدا

مدت ها بود که با همسرم یه وبلاگ مشترک داشتیم. فعلا اون وبلاگ تو معده محترم بلاگفا مدفون شده :|

احساس می کنم به یه جای خصوصی تر نیاز دارم که توش راحت باشم.

مدت هاست که احساس می کنم از همسرم خیلی دور شدم ... نمی دونم شاید هنوز عشقشو باور نکردم ... البته اگه عشقی باشه :|

کلا ادم خوش بینی هستم ولی نمی دونم تو زندگی زناشوییم چرا نمی تونم خوش بین باشم ...

دارم رو خودم کار می کنم که وقتی دعوا کردیم منم آتیش رو بدترش نکنم ... 

شاید اشتباه از منم هست 

که می خوام رابطمون همیشه تو اوج باشه ... 

که می خوام همه کارهایی رو که قبلا برام انجام می داد رو انجام بده ... بدون کم و کاست ...



چقدر ذهنم آشتفتس ...

شاید همه اینا بخاطر بیکاری این روزامه :|


تو وب قبلی همه چی رمز داشت و به هیچ کسی رمز نداده بودم ... 

ولی الان نمی دونم که مطالبی رو که می نویسم رو خصوصی کنم یا نه !!


  • وح یده

نظرات (۳)

  • فروهر وَ فرداد
  • مرسی که بمن سر زدی...
    خصوصی چرا؟اینجا هم میتونی رمز بزاری ملت بیان درخواست رمز بدن
    ماشالا ای پی ها هم که میفته

    در ضمن...این که میخوای همه چی عینه روز اول باشه از غیر ممکن هاست نه اینکه عشق دروغ باشه اصلا...اینکه هرچیزی توی این دنیا رشد میکنه و شکلش عوض میشه این در مورد عشق هم صادقه...عشق رشد میکنه و شکل های بهتری و عمیق تری بخودش میگیره اگر بپذیری...شکلشو دیگه فکر نمیکنی عشق اون بتو کم شده..بلکه میفهمی این هم گونه ایی از عشق که تو تجربش نکردی...
    پاسخ:
    خیلی ممنون از نظرتون :)
    شما اولین نظر این خونه رو گذاشتید:)

    خوب همه چی مث روز اول نباشه، ولی حداقل بهتر بشه نه بدتر !!

    من هم همیشه فکر می کنم بعضی ها چی کار می کنند که شوهرشون همیشه همون طور رمانتیک باقی می مونه. 
    پاسخ:
    بعضیا کارشونو بلدن :D
    یا ژنتیک همسرشون همین جوری بوده


    گاهی اوقاتم ماها حساس میشیم
    یا یه جورایی دیدمون عوض شده
    پاسخ:
    نمی دونم
    شاید
    امیدوارم :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی