سرنوشت

یک سالو نیمه که زیر یه سقف مشترکیم ... راستی عشق مث آب اگه یه جا بمونه می گنده؟؟

سرنوشت

یک سالو نیمه که زیر یه سقف مشترکیم ... راستی عشق مث آب اگه یه جا بمونه می گنده؟؟

پست ثابت

سه شنبه, ۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۵ ب.ظ

تصمیم گرفتم اینجا رو برای خودم داشته باشم ...


دیشب اقای همسر رو تست کردم یه مطلبی نوشته بودم 

بهش نشون دادم و خوند ...

دیگه هیچ حرفی در موردش نزد ...

انگار نه انگار :|


وقتی نظری در مورد حرفام نداشته باشه 

پس نیازی نیست که ادرس وبمو بدونه یا بخونه ...

البته اینقد من سهل انگارم که احتمالا یه روزی، روزگاری اینجا باز باشه و ببینه


آقای همسر اگه احیانا اینجا رو پیدا کردی، 

هیچ به روی خودت نیار و رمز و ... هم درخواست نکن :)

باتشکر از لطف شما :) 


  • وح یده

نظرات (۲)

  • خانم توت فرنگی
  • منم به آقای همسر آدرس ندادم
    بنظرم یواشکی خیلی بیشتر خوش میگذره
    پاسخ:
    ما از سال 86 با هم دیگه یه وب رو می نوشتیم. تنها خواننده و نویسنده خودمون بودیم ...
    ولی کم کم نوشتن آقای همسر کم رنگ تر شد و من نیز!
    بخاطر همین تصمیم گرفتم یه وب یواشکی بزنم ...
    بله :)
    سلام
    من از سایه بهت همیشه نزدیکترم

    پاسخ:
    بله!! چقدر به درخواست منم توجه کردی که تو پست ثابت نوشته بودم :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی